Brzdy, nápravy a pruženie

1

Brzdový systém


Vysokovýkonnými kotúčovými brzdami na všetkých kolesách má Subaru brzdný výkon, ktorý je triedou samou o sebe. Sériový štvorkotúčový brzdový systém so štvorkanálovým ABS znemožňuje blokovanie kolies pri núdzovom brzdení. V kombinácii s elektronickým rozdeľovačom brzdnej sily rozdeľuje brzdnú silu medzi predné a zadné kolesá v závislosti od zaťaženia vozidla. Brzdový asistent Subaru v prípade núdze vyvíja maximálny brzdový tlak po úplnom zošliapnutí alebo veľmi rýchlom zatlačení brzdového pedála.

1                              1

 Vehicle Dynamics Control System
V každom Subaru sériovo montované elektronické riadenie dynamiky jazdy Vehicle Dynamics Control System priebežne kontroluje prostredníctvom senzorov rôzne parametre jazdy. Keď vozidlo v zákrute alebo pri spontánnom vyhýbacom manévri prekročí hranicu stability, zasiahne stabilizačný systém znížením krútiaceho momentu a pribrzdením jednotlivých kolies, aby vozidlo stabilizoval.

 

Elektronický stabilizačný systém (VDC)

1              


Elektronický stabilizačný systém, štandardne montovaný do každého vozidla Subaru Forester, pomocou celého radu senzorov monitoruje a analyzuje, či sa vozidlo pohybuje správnym smerom. V záujme udržania vozidla na ceste, v prípade, že v zákrute alebo pri vyhýbaní sa prekážke dosiahne svoju hranicu stability, systém náležite upraví rozdelenie krútiaceho momentu pohonu všetkých štyroch kolies, ako aj výkon motora a brzdnú silu pôsobiacu na jednotlivé kolesá.

 

Obrovský skok v dynamike jazdy

Zlepšené riadenie a komfort nového Subaru stavajú na tradičnej koncepcii podvozka Subaru. Výnimočne vyvážená základná konštrukcia, nové zavesenie kolies a pevná karoséria zlepšujú dynamiku jazdy. Minimálne tolerancie pri zavesení kolies umožňujú precízny pohyb v ťažkom teréne. Výhody Vehicle Dynamics Control System a symetrického pohonu 4×4 („Symmetrical AWD") vedú k SUV, ktoré nemá konkurenciu.

1
 Zavesenie predných kolies
Jemne prepracované zavesenie kolies Subaru XV spája športové riadenie s komfortnou jazdou a sprostredkúva každý deň čistú radosť z jazdy. Optimálne vyvážená konštrukcia prednej nápravy zlepšuje reakciu vozidla a robí riadenie precíznejším a priamym.

1

Zavesenie zadných kolies
Premyslené zavesenie zadných kolies zvýši vašu radosť z jazdy. Nové dvojité lichobežníkové zavesenie zadnej nápravy robí z Subaru majstra, ktorý zvládne zlé cesty rovnako suverénne a precízne ako ostré zatáčky. Špeciálne vytvorené tlmiče zvyšujú kontakt s vozovkou pre lepšiu trakciu a tesnejšie spojenie s cestou.

1


SUBARU DYNAMICS CHASSIS CONTROL CONCEPT
Všetky komponenty nového Subaru XV pracujú v Subaru Dynamics Chassis Control Concept (DC3) harmonicky spolu a takto dodávajú kompaktnému SUV perfektné riadenie. Najviac namáhané časti karosérie vyrobené z vysoko pevnej ocele zaisťujú silnú torznú tuhosť pri nízkej hmotnosti karosérie. Tuhá štruktúra karosérie poskytuje výborný pocit z riadenia a účinne izoluje motor a podvozok od kabíny cestujúcich. Výsledkom je radosť z jazdy a vyvážený pomer komfortu, bezpečnosti, športovosti, elegancie a úžitku.

Login

This website uses cookies. More info