Porovnanie pohonu

Symmetrical AWD - porovnanie

1

Pre lepšiu orientáciu a ľahšie rozhodovanie sme pre Vás urobili malé porovnanie

Subaru symmetrical 4x4
Pohon 4x4 vozidiel SUBARU je prenášaný medzi prednú a zadnú nápravu a súčasne aj na jednotlivé kolesá za pomoci samosvorného stredového diferenciálu LSD spolu s viskóznou spojkou čo znamená, že prenos krútiaceho momentu nie je rozdeľovaný cez riadiacu jednotku, ale funguje ako automatická uzávierka diferenciálu so stálym účinkom. (neustále prispôsobuje krútiaci moment na jednotlivé kolesá, počiatočný stav je v ideálnom pomere 50:50). Symmetrical znamená, že všetky komponety od motora až po zadný diferenciál sú uložené v dokonalej symetrike, váha vozidla je preto rozložená rovnomerne na strany vozidla, čoznamená, že tažisko leží ideálne medzi prednými a zadnými kolesami vozidla.

Toyota 4x4
Pohon 4x4 vozidiel Toyota je prenášaný na nápravy rovnomerne, automaticky v pomere 50:50 ale len v prípade pokiaľ vozidlo neprekročí rýchlosť 40 km/h potom sa zadná náprava vypína

BMW 4x4
Pohon 4x4 vozidiel BMW je rozdeľovaný riadiacou jednotkou vozidla, ktorý upravuje krútiaci moment, kde počiatočný stav rozdelia medzi nápravy je 40:60 ale len medzi prednú a zadnú nápravu.

Honda 4x4
Pohon 4x4 vozidiel Honda je rozdeľovaný medzi prednou a zadnou nápravou hydraulickou spojkou zn. Haldex, rozdelenie krút. momentu na zadnú nápravu je max. 70%. Krútiaci moment je rozdeľovaný iba medzi nápravy, ale nie je rozdeľovaný medzi ľavú a pravú stranu vozidla.

Mitsubishi 4x4
Pohon 4x4 vozidiel Mitsubishi je prenášaný medzi nápravy elektronicky ovládanou spojkou.
3 režimy pohonu: 1. 2WD – krút. moment je prenášaný iba na prednú nápravu, 2. 4WD krútiaci moment je prenášaný medzi nápravy v pomere 60:40, 3. Systém Lock uzamknutie rozdelenia krútiaceho momentu je v tomto prípade 40:60.

Mercedes 4MATIC 4x4
Pohon 4x4 4MATIC vozidiel Mercedes GLK rozdeľuje elektronicky hnací moment medzi prednú a zadnú nápravu v pomere 45:55. Systém pohonu všetkých kolies sa stará o optimálne rozdelenie hnacej sily medzi všetky štyri hnacie kolesá, čím dochádza k zvýšeniu trakcie.

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať